سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دشمنی که در سینه ها مخفیانه رخنه می کند و در گوشها آهسته می دمد، بپرهیزید [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :0
کل بازدید :1312
تعداد کل یاداشته ها : 4
103/2/14
11:55 ع

تابلو های چلنیوم(چنلیوم) همان حروف پلاستیکی میباشند که رویه آن پلکسی گلاس استفاده شده است و نوار کنار حروف از چلنیوم از متریال استیل استفاده می شود که خود شامل چندین نوع میباشد.با توجه اهمیت و استفاده زیاد این تابلو در این مقاله از سایت تابلوسازی کرج(تابلوسازی واژک) به معرفی انواع ان میپردازیم، نمونه کارهای متعدد از چلنیوم کرج و چلنیوم در تهران را میتوانید در قسمت نمونه کارهای سایت تابلوساز کرج مشاهده بفرمایید.

  • چلنیوم وکیوم : در این نوع از چلنیوم پلکسی گلاس روی کار بصورت برجسته و خیلی منحصر به فرد میباشد.
  • چلنیوم پانچ: این نوع حروف به علت اینکه سوراخ های طرح داری روی پلکسی دارندباعث جلب توجه بیشتر مشتری میشوند.
  • چلنیوم اندریک:این نوع حروف علاوه بر دارای بودن حروف کامل و روشنایی کامل از قسمت پشت حروف نوری بصورت مخفیانه به سمت تابلو میتابند که زیبایی تابلو را دو چندان میکند.
  • حروف های 7 رنک یا RGB: این نوع حروف ساختاری کاملا یکسان با چلنیوم دارند ولی اس ام دی های داخل آن از توع هفت رنگ میباشد که توسط دستگاه افکتور قابل برنامه ریزی و اجرای رنگ دلخواه مشتری میباشد.

نکته قابل توجه این است که در تمامی حروف ها اعم از برجسته، پلاستیک، چلنیوم و … برای روشنایی که اصلی ترین قسمت کار حروف و تابلو میباشد از اس ام دی دی استفاده میشود، تابلوسازی واژک به عنوان یکی از قدیمی ترین تابلوساز کرج  از اس ام دی های درجه یک و با برند معتبر استفاده میکند ( پیش تر به جای لامپ اس ام دی از نئون استفاده میشد که مشکلات خاص  مختص به خود را داشتند. )

از مزیت های تابلوهای چلنیوم میتوان به دوام آن ها، اندازه نور مناسب که خود باعث جذب بهتر مشتری میشود و زنگ نزدن این نوع تابلو ها اشاره کرد.

برای مشاهده نمونه کارهای چلنیوم گروه تابلوسازی واژک به قسمت نمونه کار های چلنیوم کرج مراجعه نمایید و برای مشاوره و سفارش با تابلوساز کرج با شماره زیر تماس بگیرید


96/4/18::: 6:8 ع
نظر()